Paula
Reviews
Superhost1427 total reviews · 7 listings · 2 locations
89% rated 5★
1427 reviews
4.86
2018–2026
Cleanliness 4.9
Accuracy 4.9
Communication 4.9
Location 5.0
Check-in 5.0
Value 4.9
1427 reviews

Eduardo
Excellent, 2 months ago
Excellent house, everything sparkling clean, just as shown in the photos, better equipped than many, everything functional and comfortable. 100% recommended.

Jesé
OK, 3 months ago
Unfortunately, the jacuzzi (the reason we rented the Airbnb) never heated up, although they did come to check it, but they didn't fix the problem during the 2 days we were there. On the positive side, the place is in an excellent location, and Eduardo, the building maintenance manager, was always friendly.
Host Response
Good afternoon. Unfortunately, as we discussed, the jacuzzi suffered a burn due to very severe power outages in the area, and it took us a while to get the replacement, which was installed on the last day. I apologize profusely.

Melania
Excellent, 3 months ago
The house is very nice and comfortable, and it has a very good location! Paula was an excellent host and was always attentive.

Delma
Excellent, 4 months ago
A very cozy place. Paula is very kind and always available for whatever we needed. 100% recommended.

Mariya
Excellent, 4 months ago
Had a great one night stay. Perfect location within the city to walk eat and explore.

Sam
Excellent, 4 months ago
Paula's place was absolutely stunning and exceeded expectations. The location is incredibly walkable to sights, restaurants, etc. Someone was there to get us settled and Paula was always on top of communication. I can't recommend it enough. I'm already missing the view from the rooftop!

Andrea Marcela
Excellent, 4 months ago
.

Claudia Susana
OK, 4 months ago
Beautiful and spacious house, abundant flowers. I suggest a deep cleaning, because that takes away a lot of points (dust, tiles, faucets, cobwebs). A good fumigation for mosquitoes and flies.
Host Response
Hello!! The house is open with gardens, so in the winter (rain), it's a bit difficult to keep it clean during the several days that the guests are in the house. The flies are something that is out of our hands. I'm really sorry.

Jürgen
Excellent, 4 months ago
Great accommodation, very exceptional and absolutely worth the money
Charles
Terrible, 4 months ago
The place was very nice, but the rooms were dirty. There was a sheet on the master bed with yellow stains, the bathroom cleanliness left much to be desired, and there was pee in one of the toilets when we arrived. Also not recommended in hot weather. There is no air conditioning and the rooms were very hot, especially the one on the second floor.
Host Response
Hi, im sorry but this is NOT true. The house was left clean and check-in is in person so we walk through the entire house with you. The entire house was checked by you during that process and you gave the ok before we left the house. And yes the house does not have AC but that is public information that you can red before booking the house

Mauricio
Excellent, 4 months ago
Nice house, great location and comfortable

Rossana
Excellent, 5 months ago
Paula is an excellent host. She responds quickly, and the property is very well located, as described, and neat.

Jazmine
Excellent, 5 months ago
Had a wonderful stay with my family, we truly appreciated the space. Thank you so much!

Enrique
Excellent, 5 months ago
The house was really nice—clean, comfortable, and exactly as described. The location was perfect, close to everything we needed while still feeling peaceful and private. We had a great stay and would definitely come back again. Thanks Paula for everything.

Lise
Excellent, 5 months ago
We absolutely loved our stay here. The location is ideal, walkable to everything in the main part of town but tucked away enough to be peaceful and private. The terrace was one of the best we've ever had, great seating, plenty of shade, and comfortable at any time of the day. We spent a lot of time out there. The house was spotless and looked exactly like the photos. The kitchen had everything we needed. Paula was a great host. We didn't run into any issues, but she proactively checked in to make sure we had everything we needed, which we really appreciated. Antigua itself is a wonderful place to visit, we'd come back and stay here again in a heartbeat.
April
Excellent, 5 months ago
Paula was extremely helpful with quick responses to any questions we had. It is a beautiful place. We highly recommend.

Maria
Good, 5 months ago
Great location and nice place. We rented 4 days during Easter week. Location was great for that purpose.

Manuel
Excellent, 5 months ago
An excellent house in a good location for what we needed; Paula was attentive and took care of our needs. For this time of week, a great choice for those of us who enjoy the processions.

Donal
Repeat guest
Excellent, 6 months ago
Really enjoy staying at this place. Been here 7 times already and I plan to keep visiting the house during next vacation

Lilian
Excellent, 6 months ago
A beautiful place! Walkable distance to everything. Super clean, host is very responsive and helpful.
Elsa
Excellent, 6 months ago
A good place to stay with the whole family, very central to everything, and the price is totally worth it for such a lovely house.

Augusto
Good, 6 months ago
I recently stayed at this house in Antigua, Guatemala and had an overall positive experience. The location is excellent—very walkable, with plenty of interesting places, restaurants, and attractions nearby, which made exploring the area really convenient. The house itself is beautiful and has a lot of charm, making it a pleasant place to stay. However, there are a couple of areas that could be improved. The bathrooms could use some updates or better maintenance, and I noticed some dust on the floors, which affected the overall cleanliness. With a bit more attention to these details, this place could offer an even better experience for future guests.
Host Response
Hi!! Im sorry about the dust, its an open house so because it is summer and there is a lot of dust in general it can go in the corridors very easily (also the volcano made a lot of ash those days)

Erica
Good, 6 months ago
The house is beautiful, and Paula was always quick to respond. The dishwasher didn't seem to work, and bells from the next door church woke us up at 6 am every morning. Otherwise, our stay was magical.

Claudia
Excellent, 6 months ago
Very nice and clean! Excellent location!

Joel
OK, 6 months ago
The upstairs master shower didn’t get hot. One of the beds downstairs had hair on it and when we reported it, the owner said that it was human error and there must have been something in the dryer and then when we reported that 2 of our members had been bitten by bed bugs in the room with two singles, she adamantly denied there was the possibility even though they don’t sleep anywhere else.
Host Response
Hi!! Yes, it was human error that a fluff was on the bed since thats very common after washing and drying clothes (it wasn’t a human hair) Everything was working fine, i have proof that everything was working fine and you guys being present when we tried everything including the hot water. The conversations we had where mostly written so will be doing a report on everything. We fumigate the house every 2 months which is whats professionally recommended and i offer to send the certificates of the fumigations, so no we dont have bed bugs but yes guests can have mosquito bites after going to antigua its usually really normal

Grecia
Excellent, 6 months ago
Beautiful house!! Hot tub was amazing after acatenango. We enjoyed out stay and the location of this house.

Camille
Excellent, 7 months ago
This is the second home of Paula’s that I’ve stayed in and can say that both places were absolutely beautiful and spacious! My friends and I didn’t get to stay long enough to appreciate the beauty of the home but our limited time still felt peaceful. Paula let us drop off our things before check in so we could explore the city and she was responsive. Would recommend staying here.

Kristeli
Excellent, 7 months ago
Beautiful home, host was very responsive and helpful!

Sarah
Excellent, 7 months ago
This apartment is beautiful. The pictures are accurate but don’t quite capture how unique and well decorated the space is. The neighborhood felt safe and walkable. A highlight for us was the rooftop patio and hot tub. A stunning space! I would absolutely book this house again. A few things I would have appreciated knowing: - hottub gets drained, cleaned and refilled between stays. This is great but means it won’t be hot on the first night. - water pressure is very poor. I suspect this is just a function of the neighborhood and age of the house. This meant that we couldn’t run washer/dishwasher and a shower. Very manageable, and understandable, but just FYI. - it can be chilly in Antigua at night and the living spaces are open air. This is common in Antigua, and is quite charming, but be prepared with warm clothes for the am. Bedrooms are cozy and comfortable. Again, we loved this apartment, and I recommend it fully as an oasis in a busy city!

Stuart
Excellent, 7 months ago
This is a beautiful space that was quite accurate to descriptions. However, as previous reviews have noted, it is located quite close to a church that sounds its bells daily. We also stayed during the beginning of lent, which only amplified the bells. While it was not a problem for our group, if looking for a quite place, this may not be the best choice. But if you'd like to be immersed in the culture, especially around the Easter holiday, you'll have the opportunity to see alfombra's made on the street right outside the house, and watch the processions from the rooftop, which is really quite the experience. Aside from that, we did have an issue with some of the bedding not being properly cleaned prior to our arrival. Aside from that, things went smoothly.

James D.
Good, 7 months ago
Paula’s home was spacious, welcoming, and beautifully maintained. The hot tub was a real highlight, especially after a long day of exploring. The location is convenient, about a 15-minute walk to the center of town. The only drawbacks were: - during our stay the property next door hosted loud events both nights we were there. Paula was extremely responsive when we reached out on the second night, and we really appreciated her attentiveness. Hopefully future stays won’t coincide with events like that, as it does take away from the otherwise peaceful setting of the home in the evenings. - the Wi-Fi was a bit spotty at times, but Paula was quick to help troubleshoot. Overall, she was a thoughtful and responsive host.

Taylor
Excellent, 7 months ago
I was all in all very pleased with the accommodation. Paula was always receptive to needs and would check in every other day. I would love to book this house again. Note: church is right next door, so bring earplugs if you are a late and light sleeper.

Samar
Good, 7 months ago
The home was beautiful, from the inner open courtyard with fountain to the rooftop views. The bedrooms were comfortable and three bathrooms allowed multiple peope to get ready at once. The hot water did take some shifting to get working. it wasn't a clear setting of all the way to the left or right. The location was about a 10 to 15 minute walk to Parque Central so it wasn't very close to the areas we spent most of our time but it was a close, convenient walk to get around. The main issue we saw was that every night from 7:30 to 11pm, a large meeting takes place next door with amplified speeches. This made it difficult to sleep or relax and enjoy the night in. So if you're looking to enjoy a quiet night in, keep this in mind.
Host Response
Hi!! Im sorry about the noice next door is isnt normal and i was speaking with you guys coordinating for police to go if the music kept on going past curfew which it thankfully didn’t

Marina
Excellent, 7 months ago
So beautiful place! We were 12 persons. Very confortable. Thank you

Monica
Good, 7 months ago
A beautiful house!!! Payla ess very eesponsive. All appliances were working well. Beds are comfortable. The view from the terrace is breath taking. It is located on a very busy street which ls walking distance from the central plaza. It is quite noisy due to high traffic but rooms are well insulated with thick walls so you dont hear it except for the first room which is very close to the street. No parking and nesrby parking charges about Q175 per night so budget for that!
Host Response
Hi monica!! The description of the house is very complete and the info on parking is there. Before your arrival I recommended the nearest parking but you are free to choose parking that matches your budget

Andrea
Excellent, 7 months ago
Amazing house. Everything perfect

Alonso
Not good, 7 months ago
The bulbs were burned out, none of the lights in the master turned on, only the ones that were connected. Cold water. Next to a church, so you hear a lot of noise, especially the bell. The location was not central at all.
Host Response
Hi Alonso, you can see the location before booking the house. It is a personal choice if you want to book. When they couldn't turn on the lights, someone immediately came to help them and show them where the switch was to turn on the exact light they wanted to turn on. The hot water works without a problem. The problem occurred when they got lost on arrival and although I answered them, I guided them by phone and sent them photos to find the house, they answered and spoke in a rather irritated way

Gabriela
Excellent, 8 months ago
Centrally located and clean

Stefanie
OK, 8 months ago
I want to love this place because it’s so beautiful but it was a frustrating stay. The picture of the house is different than the current colour of the house (not helpful but we found it so no big deal). My main reason for renting this place was to spend time in the hot tub, which is featured as a main characteristic of the place, but the hot tub was frigid upon arrival. I was told they needed to change the water but no heat was coming out of the jets to warm it up. So I wasn’t able to use it. The alarm kept beeping every 5 seconds and despite asking for support, no actual support was given. Eventually I played around with it until I was able to make it stop. The password listed in the check-in info wasn’t correct (missing a capital) which again was just an inconvenience. Despite the high cost of this place compared to others there was no coffee available (though there is a coffee maker). Seems like a small thing but also a pretty typical thing to include for guests.
Host Response
Hi!! Upon arrival we explained that the jacuzzi is washed and filled with clean water so the guests find it as clean as possible, its an electric jacuzzi so it takes a few hours to heat up, there was no objection on your part. The wifi password was sent before arriving to the house and you had no issue connecting to it. The listing has everything thats included so there shouldn’t be any surprises on your part. Also i have the messages that where sent where someone form your group told me they would leave a bad review if i didnt allow for a late check out and we had guests checking in so it wasnt possible

Gay
Excellent, 8 months ago
Our host Paula was very responsive. She had good suggestions for the marketplace and shopping. The home was delightful and gorgeous. She was attentive to all our requests. I would stay here again.

Caitlyn
Good, 8 months ago
Place was beautiful, and walkable to places. It is a little on the edge of town but about a 10-20 min walk to all sorts of things to do! Only issue we had was getting the hot water to heat in the downstairs bathrooms. Hot tub and views were amazing!

Travis
Excellent, 8 months ago
The house was as advertised and accommodated our group of 8 very easily. We would definitely stay here again. 2 notes not mentioned in the listing: you can watch Fuego erupt from the rooftop while in the jacuzzi. Very cool experience! Also, the church next door begins ringing bells at 6am, then 6:30ish, and again around 7am while we were there in January. Maybe this changes depending on the time of year but it’s worth mentioning. You’ll be sleeping with the windows open so there’s no way to avoid the sound. We were early risers but that may not be the case for all guests.

Sarah
Repeat guest
Excellent, 8 months ago
Paula's place in Antigua is beautiful. One of my favorite places to sip coffee is on the second floor outdoor deck admiring the view. It is also an excellent location walkable to the city center and near Caoba Farms. This is our second time staying at her house, and it is a gem of a place. I hope it is available on our next trip to Antigua.

Francia
Excellent, 8 months ago
The only thing it’s that there is no parking at the house you have to pay for parking separately we didn’t like that because there is clearly a garage there.

Jimena
Excellent, 9 months ago
The condo is beautiful and the houses are dreamy! They are much more spacious than what you see in the photos. Everything is perfectly clean and tidy and the surroundings are great too! Google Maps is not up to date and it seems that it is in the middle of nowhere, but in reality there are many restaurants and a lot of life. Highly recommended for families too! Nothing more to add, thank you!

Shannon Tovan
Excellent, 9 months ago
Wow, what a beautiful home. The design of the house is functional and beautiful, lots of natural light and built in a modern yet historic style. Location is superb, right near some top restaurants but still very quiet. Perfect for our group of 8 guests, we had an amazing stay.

Elsa
Excellent, 9 months ago
Paula was amazing. Very communicative and kind.

Jeffry
Repeat guest
Excellent, 9 months ago
Always a treat to stay at Paula’s amazing house. It is an ideal place to experience Antigua’s beauty, history, and lovely people. Thank you, Paula!!!

Carlos
OK, 9 months ago
The place is very nice and comfortable, very clean, my wife loved the facilities, but there was no water in the ecofilter, the TVs did not work, and the hot water did not work in one bathroom.
Host Response
Good afternoon!! The ecofilter fills up when you use it, the TVs work without any problems (they are smart TVs). What we don't have is cable, which is what you wanted to use. And we told you that the showers are max 3 at the same time, since if the heater is turned on all at the same time, it won't be able to heat them all.

Diego
Excellent, 9 months ago
An excellent experience and great service, a beautiful house

Althea
Excellent, 9 months ago
We had a wonderful stay with our two children (4 months and 3 years old) and family members visiting from another part of Guatemala. Would highly recommend! Especially if you prefer to stay a bit outside of the central action it’s quiet and still extremely walkable to everywhere in Antigua and located in a nice part of town. We had a great time the jacuzzi was always hot, hot water was good, and the kitchen and open layout was very conducive to our needs and desires. Only complaint is that if you want to cook you do have to buy everything including oil and salt and sugar. This is easy to do at local tiendas but would be nice to have the staples provided. Host is very communicative! All around great place to stay highly recommend we’ll definitely come back when we have a group.

Simone
Excellent, 9 months ago
Absolutely beautiful place with an amazing rooftop hottub and view overlooking La Merced Church in Antigua, Guatemala. Rooms are comfy and place feels like a boutique hotel, with a beautiful sitting room, well-equipped kitchen, and lovely outdoors courtyard in the center of the home. Great for large groups and families. Paula was extremely courteous and checked in with us to see if we had any needs throughout our stay. Thank you Paula for your hospitality - we'd stay here again!

Jaime
Excellent, 9 months ago
beautiful house, plenty of space, very comfortable beds, very clean and great location. I will book again. it's worth every penny I paid for.

Ed
Excellent, 9 months ago
Stunning accommodation. The architecture is just beautiful. It’s a slight walk from town but that was only a small niggle as we had to carry our 2 year old everywhere. Overall I would highly recommend

Pravin
Excellent, 10 months ago
The place was as discribed. We enjoyed our stay.

Nancy
Excellent, 10 months ago
We had a wonderful stay at Paula's place in Antigua. She allowed us to drop our bags off early, which was very helpful for our group. The whole house was very spacious and beautifully decorated with a cute courtyard! We especially loved the rooftop space with the jacuzzi and the view. The kitchen was very big and well equipped. The house is located off the main roads, so there was not too much traffic noise. It was about a 15 minute walk from the central plaza. We would definitely recommend staying here!

Chloé
Good, 10 months ago
Paula’s place in Antigua was a wonderful spot for our group stay. We especially loved relaxing in the jacuzzi under the night sky. The kitchen is spacious and well-equipped, though we didn’t get the chance to use it much. Overall, the home was welcoming; we noticed dust in corners and a few hairs in one bathroom, but nothing major. Paula checked in with us just a couple of hours after arrival to make sure everything was fine, which we really appreciated. The bedrooms were on the warmer side, and the beds and pillows could be more comfortable. The outdoor furniture, while nice to have, wasn’t the most cozy. Water pressure was a bit low, though that may be common in the area. That said, the property matched the listing: photos are accurate, and the space is true to what’s advertised. We enjoyed our time here and appreciated Paula’s attentiveness as a host.

Paco
OK, 10 months ago
Very nice house and in a location a bit far from the local hustle and bustle, but without being far from downtown and a good option to disconnect and enjoy Antigua Guatemala.

Edwin
Excellent, 10 months ago
I had an amazing stay here! The place was incredibly spacious, clean, and comfortable — even better than the photos. The location couldn’t be more perfect: walking distance to all the best restaurants, shops, and everything Antigua has to offer. The host was super responsive and made the entire stay effortless. Highly recommend and would absolutely stay again!

Neetu
Not good, 10 months ago
Paula was a great host, responsive, easy check in and check out instructions. Unfortunately we had a horrible experience with the plumbing. After one person in our family urinated in the toilet and flushed, it did not completely drain. We attempted to flush it again and sewage began to come up from the shower drain! The host was unable to have someone come fix it until the following morning and they took over an hour to fix it and clean up after. also, only 1 of the 3 showers can be used at a time or you will not get hot water. I was not going to write a bad review however neither the host or Airbnb would provide us with even a nominal refund ($85!) without jumping through hoops. Airbnb is asking for a tax form including personal and financial details including social security number.
Host Response
Hi netu! The clogged bathroom had way way more than just pee. We really had a hard time getting everything out and cleaning everything up for you guys which is actually a service we don’t really provide but we wanted to do the extra mile. About the experience with airbnb i dont know what happened but thats something you need to talk to them about and shouldn’t reflect on the review of the house

Alejandro
Good, 10 months ago
All good.

Isabella
Excellent, 10 months ago
Beautiful and so clean!

Kimberly
Good, 11 months ago
Paulas place was great. House was beautiful, beds were comfortable, clean, super spacious for a big family or group. Paula was also very responsive at all times of the day — she even helped us get a chef last minute to cook breakfast for us. Only reason why I gave it a 4 out of 5 stars is because of the church bell which I knew coming into reading the other reviews but I did not know the depth of how many times the bell rang early in the morning. Just make sure to bring ear plugs and you should be fine. Other than that the place was great and the jacuzzi was immaculate with the beautiful church view.
Denise Cecilia
Terrible, 11 months ago
I stayed at Paula’s Airbnb for 7 days, and unfortunately, there was no hot water for the entire stay. Paula did communicate and said she would send someone to fix the issue, but it was never resolved. Her explanation was that she didn’t know what was going on and would have it checked out after we left. I asked for a partial refund since going nearly a week without hot water was very inconvenient. However, she declined, saying it balanced out because a few bath towels had turned pink after being washed, which I felt was not a fair comparison. Despite my efforts to work out a reasonable solution, she was unwilling to discuss a partial refund or reach an agreement. It’s disappointing that such a basic issue wasn’t addressed during our stay and that there was no willingness to find a fair resolution. I hope future guests have a better experience.
Host Response
Hi, the heater was turned off because of a power outage and we came to the house as soon as you let me know and fixed it. Guests at the house tried the water and it worked perfectly fine. The issue you had was when you said that if i didn’t give a refund because of that you would call the credit card company and mark the payment as fraud. Which airbnb and i told you that we didn’t appreciate you lying about the situation and the credit card company agreed it wasn’t fraud . You did ruin multiple towels and i never received anything for those damages

Irasema
Excellent, 11 months ago
Very nice decor. A bit small but nice lay out.
Jessica
Good, 11 months ago
Spacious and clean, exactly as shown in the photos!!!

Jenyfer
Excellent, 11 months ago
This place was perfect for my family. Antigua has a piece of my heart and this little house was very accommodating. The check in and check out process was very smooth and Paula is very communicative. Would definitely recommend to anyone.

Jacobo
Excellent, 11 months ago
The place has an excellent location, the construction is quite recent and tasteful, spacious, with good finishes. The lighting in the common areas is spectacular, the host always responded attentively and very quickly.

Astrid
Excellent, 11 months ago
Nice house and excellent location

Carolyn
Excellent, 11 months ago
This home is so beautiful! Unfortunately, we were only there for one night so were not able to use all of the amenities, but it was perfect for the final night of our Guatemala trip as we traveled back through Antigua. I absolutely love the architecture of this space - the courtyard, the tile in the bathrooms, the wooden beamed ceiling, it is just such a beautiful and peaceful spot and was a treat to stay in. Paula was very responsive when I had questions and Chris who greeted us on arrival was very friendly and helpful.

María Eugenia
Excellent, 11 months ago
Everything is excellent and the house is beautiful

Paulina
Excellent, 11 months ago
Nice place to stay, very spacious for a nice family weekend

Susan
Excellent, 11 months ago
The house is very nice, everything very tidy and clean.

Carlos
Excellent, 11 months ago
Beautiful house in a great location to enjoy the city of Antigua, very quiet and safe condominium. The house is very well equipped with large spaces, everything according to the description and the photographs, we hope to be able to return soon. Paula was very attentive to our concerns.

Leniam
Excellent, 11 months ago
Beautiful home. Really impressed

Jose
Excellent, 1 year ago
Great host and place

Jacqueline
Excellent, 1 year ago
Great place!

Monserrat
Excellent, 1 year ago
The house is spectacular and Paula took care of us perfectly with good communication and quick responses. You should take into account that the house is next to a church that rings the bells at 6am. Also, the location they provide is not accurate on Google Maps or Waze - you should ask Paula to give you the best location when you arrive in Antigua. The jacuzzi is delicious and the temperature is perfect, the kitchen is fully equipped and the location is very good for walking to any restaurant in Antigua.
Eduardo
Excellent, 1 year ago
Very nice, beautiful and comfortable place.

Cristina
Good, 1 year ago
The house is very nice, I just think it needs to improve the kitchen utensils, and the service for the dining room table The listing mentions staff included in the rent, even though they no longer have them However, at our request, they recommended Eloísa to prepare breakfast for us, paying an extra fee, and her help was FABULOUS!!! I HIGHLY recommend it. Upon our arrival, a section of the house had no electricity. They sent Erick, who very quickly and very kindly solved the problem Our whole group really liked the proximity to the neighboring church and its bells!!

Melody
OK, 1 year ago
The house was very clean and comfortable, and Paula was always quick to respond. She also recommended Eloise, the chef, who was absolutely wonderful — I highly recommend her. That said, there are some things future guests should know. The Wi-Fi only worked for about 30 minutes on check-in day and never again, so the TV couldn’t be used. Paula did try to help, but despite multiple messages back and forth, the issue was never resolved. She also required me to pay a full night just to check in at 8:30 a.m., which I agreed to, but it shows how firm she is on charges while not being flexible when amenities don’t work. The hot tub does not get very hot, and the water pressure is very weak — by the last day we showered at the spa instead. Overall, a clean and well-maintained home with a wonderful chef recommendation, but guests should be aware of the Wi-Fi, water pressure, hot tub.
Host Response
Just to clarify: 1. The hot tub was working perfectly fine, the temperature was at its maximum and we checked it in person with you 2. The water pressure has no issue , the showers worked fine. 3. The lights where going on and off constantly the first day you arrived (something i cannot control) and due to that issue the wifi was not working properly ok the rooms. You told me that you only wanted to stay in bed and watch Netflix the entire weekend and because of that I offered to move tv to a spot that had 100% working wifi and you said NO 4. The house wasn’t available and you asked me to please let you rent the house i was completely transparent on the day available for arrival and the price which you agreed prior to booking . Don’t know what the issue was on the price it was discussed before booking

Juan
Excellent, 1 year ago
100% recommended, excellent condominium houses, it is a very good location, we were very comfortable and happy with my family and we will definitely return!

Jimmy
Excellent, 1 year ago
Thank you Paula for sharing this beautiful home with my family and I. The place was beautiful and so relaxing, peaceful. It felt like a getaway within itself. The level of detail was and I did steal a few designs from your house. You are my first recommendation for anyone who is coming to Antigua.

Flor
Excellent, 1 year ago
Thank you Paula for making it so easy for us! Loved your place.

Marc
Excellent, 1 year ago
Very nice stay. The location was good, a 5-minute walk from downtown. Paula is very friendly and helpful, she responded to all our messages super fast. And the house is very nice, we were very comfortable.

Alexa
Excellent, 1 year ago
A beautiful house in a private place to spend a good weekend with the family

Joshua
Good, 1 year ago
The location is excellent once you find it. Keep in mind that the numbering system for addresses is unconventional. If you put the address in a maps app, you will most likely be a block or two away. The house is orange, not red like the host says, and it's on another block, south of where it appears on the site. The layout is nice, but there were a few things that needed attention. The hot tub wasn't hot, there were small snail shells or something on the floor where the roof is open and it needs some touch up painting and more thorough cleaning. The floor in the bedroom was wet. It had just rained and a window was left open. Not a huge deal, but another small detail unattended to. Like many rentals, the photos are more or less accurate, but some small details are left out. The rooftop is lovely and has great views. I would just think that for the price, the hot tub should be hot and have a fitting cover rather than be held down by rocks.

Christian
Excellent, 1 year ago
Nice house, it's worth it

Gary
Good, 1 year ago
A lovely place to stay - some of the amenities feel a little past their prime (hot tub, towels etc). But overall the property is clean and comfortable.

Camila
OK, 1 year ago
The air bnb was very beautiful and spacious. There was tons of rooms and plenty of space. We just did not enjoy the bells that would wake us up at 6:30a every morning. They sound very loudly each morning. We were there for a wedding and probably would only get 3 hours of sleep every night. I understand that is not Paula’s fault but definitely something I would want told before booking. There was also one room that had some crumbs on the bed, I think because the paint was chipping from the stand. Paula was very understanding about an incident that occurred at the air bnb which we really appreciated. She was easy to communicate with which was all helpful.
Host Response
Hi!! The incident was that you where using glass in the jacuzzi and we had to clean glass from the motor. Not only that but you left 6 towels full with blood stains and we were unable to clean them, you did not pay to replace them knowing the state of them. The house was left clean and you had no issue whatsoever with anything while we talked every day. About the bells on the church, antigua is filled with churches which all have bells so its a known attraction for guests and the reason a lot of people come to antigua

Ramiro
Excellent, 1 year ago
Beautiful, private and clean home. We really enjoyed our stay!!

Ginger
Excellent, 1 year ago
We had a great time. We liked the location as we could easily walk to restaurants and the town square. The house was clean and comfortable. We loved the rooftop patio. Paula was very responsive answering questions and checking in. She has a local person who was able to help with anything we needed right away.

Ana
Excellent, 1 year ago
A beautiful, cozy, and spacious house in an excellent location with beautiful views. The host was very friendly and helpful, and we had a great time. The internet wasn't working well, but the host offered help and gave instructions to try to fix it, but it didn't work. I would like to mention that I don't recommend the house to families with children under 3 years old, as it has dangerous areas where serious accidents can happen if an adult isn't present. We had two young two-year-olds and had to keep a constant eye on them, as one of the master bedrooms has stairs to get up to one of the beds, but no guardrails. Additionally, on the second floor, next to the jacuzzi, there is an open space where a child could easily jump or slip. Otherwise, we recommend this house for older children as well as adults.

René
Excellent, 1 year ago
Thank you very much, Paula. The house is very nice and they keep it impeccable. 100% recommended.

Marina
Excellent, 1 year ago
Great property and location. Very comfortable and nice. Communication with Paula was very prompt and friendly.

Molly
Excellent, 1 year ago
We loved staying at Paula's house. If you are considering Hotel Sto Domingo or some other upscale lodging in Antigua, I recommend you check this out. The value was great and even an OCD neatnik would find the cleanliness up to standards. The fountain in the inner courtyard was lovely and when we opened the sliding doors, it freshened the space quickly. There were no screens on the doors, but we didn't have a problem with mosquitos. Our only critiques were that there we no basic condiments in the kitchen like sugar, salt and olive oil and maybe a few herbs or spices. In Europe, these are very standard. Also getting phone service there was a bit spotty. But the wifi was strong.

Valentina
Excellent, 1 year ago
Staying in Paula’s house was a truly wonderful experience that added a lovely memory to our trip across mexico and Guatemala. The location is perfect — in the historical center yet peaceful and relaxing. The space is cozy, in guatemaltecan style, beautifully decorated with a great local touch, and filled with lovely plants that give it such a warm and authentic feel. All was functional and well organised. We were a mixed group of friends and family members from Europe and México/Guatemala : somehow we felt altogether at home ! The host is kind, responsive, and made sure everything went smoothly. We totally recommend this place and would love to come back! Alojarse en la casa de Paula fue una experiencia verdaderamente maravillosa que añadió un recuerdo muy especial a nuestro viaje por México y Guatemala. Gracias Paula !

Muntaha
Excellent, 1 year ago
We had a lovely stay! The host was very responsive to our questions prior to arrival, which helped everything go smoothly. We had read a few reviews mentioning issues with the hot tub and ants, but we’re happy to report that we didn’t experience either during our stay. There were a few roaches spotted, and the top floor bathroom sink had a drainage issue, which made it difficult for more than one person to use it back-to-back. That was our only inconvenience. Aside from that, the space was beautiful and well-suited for our group. We even had a masseuse come on site to treat our bride-to-be, and she was very pleased with the experience. Overall, a great spot for a relaxing and memorable getaway!

Juan Esteban
Good, 1 year ago
A clean, tidy, and new villa. The photos are the same as the place, the location is also very good (just a 10-minute walk from the Arch). A very spacious villa. The only recommendation is to provide more than 1 parking space. As it is a house for 8 people, 1 parking space is not enough. You can leave cars on the street outside, we didn't know that until we arrived. I think that communication can improve. Overall, a recommended villa!
Host Response
Hi!! The parking information is on the house profile

Susan
Excellent, 1 year ago
Beautiful house !